Super Mistrz Gry KukSon Napisano 7 Luty Super Mistrz Gry Share Napisano 7 Luty Temat powstał w celu uzyskania jak największej ilości Waszych opinii dotyczących potencjalnych zmian na serwerze (co dodać, co poprawić, co ulepszyć). Prosimy o konkretne propozycje. 5 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KhoMha Napisano 7 Luty Share Napisano 7 Luty 1. Drop rękawic i pd w red lesie. 2. Edycja sklepu offline. 3. Większe Okienko handlu i sklepu offline. 4. Edycja Dropu tz. Zablokowanie podnoszenia potionow itp. 5. Nieskończona strzała powinna mieć staty najlepszej z gry.. chyba 25 ataku a nie 3 jak najgorsza. Odemnie tyle. 3 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leesande Napisano 7 Luty Share Napisano 7 Luty Jedna z najważniejszych kwestii to stały kontakt z graczami, nie chodzi odpisywanie na wiadomości w grze, ale prowadzenie forum, czytanie tego co piszą inni, większość wpisów graczy jest totalnie olewana, przez cały dzień żaden z administratorów nie odpisze, Rain daje do zrozumienia, że ma wyjebane. Druga sprawa to zachęcenie innych graczy na wejście do gry, może jakiś Itemshop na start, przykładowo na trzy dni - co zachęci na grę, nie wiem jakiś pierścień, unikatowy mount na określony czas. Wcześniejsze informowanie o eventach na forum, dodanie jakieś przekierowania z forum na kalendarz eventowy, opis co można wydropic, np. gdy był event tanków, to nie było żadnej informacji co można dostać z oddawanych uszu. Następna kwestia to taka, że gdy coś nie wyjdzie, jak usunięcie eventu, który był z soboty na niedzielę w nocy to poinformowanie graczy, dlaczego, kiedy się odbędzie, może jakieś sory napisać wypada. Informacja o przebiegu, kiedy zostanie naprawione CH1. Ogólnie to kontakt z graczami - a także, kontakt administracji między sobą, bo niejedno krotnie, gdy pisaliśmy do admina x to admin y nie wiedział co jest grane i odpisywał zupełnie co innego Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TLM Napisano 7 Luty Share Napisano 7 Luty wieksze % w ulepszaniu tarczy 3 wladcow Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubernade Napisano 7 Luty Share Napisano 7 Luty najwazniejsza rzecz do was Admini przyznanie sie do bledow i nie zwalanie winy na graczy. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LEZECKUSxEVOLZYWRUK Napisano 7 Luty Share Napisano 7 Luty 1. wieksze sklepy offline oraz ich edycja 2. poprawienie dropu z azraela bo jest tragiczny biorac pod uwage jak trzeba miec zrobiona postac aby go przejsc. (mowie o samym zbiciu Azka, bo moby tatar charon jak i sam azrael gowno biją i to powinno byc zbalansowane) 3. oplata za prywatne dt powinna ulec zmianie, jezeli nie to powinien byc zniesiony CD do 0 4. ogarnijcie lagi przy logowaniu na ch1 jinno m1 (nalozenie limitu sklepow na channelu) 5. drop w grocie v2 to jakis jeeebany zart, oprocz kwiatków, tocały chhj tam leci. 6. kalendarz eventów nie zmieniajcie czegos z godziny na godzine wkurrwiajac innych graczy. (szkaty cienia) (ewent górniczy który tak na prawde trwał 20 minut a 40 gracze stali i patrzyli się na siebie) 7 respy genków oraz wróżek co 8h 00:00 8:00 16:00 tak aby kazdy mogl spróbować gdziekolwiek podejsc w swoich godzinach. 8 korekta dropu z wróżki oraz genków, aktualnie chodzi się tam tylko po kręty klucz, 9 wywalenie czerwonych potow oraz niebieskich z dropu przy zbiciu Azka oraz innych bosów po co to? 10 nie wiem czy tylko mi, ale przy zmianie kanału lub TP przez pierscionek bardzo często buguje sie client gry i trzeba go odpalac na nowo, nie gralem jeszcze na takim serwerze gdzie tak czesto go wywalalo 11 cena skipa na dungi moim zdaniem jest za wysoka 12 dodanie do is mozliwosci zakupu przedmiotów x5 x10 xxx, klikanie 50x w eliksir lub przepustki jest nieco frustrujace i nieraz mi sie zdazylo spamujac w eliksirek kupic cos innego 13 zwiekszenie % dropu rekawicy zlodzieja oraz pd z metinow w lesie (dropnalem 1 pd po zbiciu 600 metkow z rękawicą!), podobno to jest Medium a nie Hard? 14 podswietlenie maksymalnych bonów w przedmiotach 15 oddzielne okienko do mixowania itemów, nie kazdy wrzuca item do switchera, chodzi mi tutaj o okienko które wyskakuje po przerzuceniu zmianki na item z mozliwoscia klikniecia zmien bonus, a nie przesuwania xxx zmianek w item 16 dodanie okienka z automatycznym odpalaniem odpalow które tam wrzucimy 17 misja na wykonanie marmurka polimorfi, da to mozliwosc zarobku dla nizszych poziomów 18 skoro górnictwo i nabijanie pkt na kilofie zostalo zmienione, to zwróciłbym uwage również na rybaków,. 19 nieco mniej potrzebne - dodatkowy ekwipunek na KD KU Ulepszacze Jak mi się coś przypomni, to dopisze. Dzieki za uwagę pozdro evol. 3 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
creos Napisano 7 Luty Share Napisano 7 Luty Fajna inicjatywa 🙂 ja się częściowo powtórzę z tym co napisał KhoMha: - edycja wystawionego już sklepu (dokładanie i zabieranie itemków), - większe sklepy (niektórzy wystawiają po kilka-kilkanaście, a w każdym to samo) +to też może ograniczy trochę lagi, - rzetelność i punktualność jeśli chodzi o zapowiedziane eventy (czyli jak jest w kalendarzy na dany dzień i daną godzinę, to jednak dobrze jakby się odbył - a nie sytuacje, że nie ma info i teraz siedź na grze, bo może zostanie odpalony za godzinę, może za trzy, a może wcale). A jak już ma się nie odbyć/przesunąć to chociaż miło byłoby dostać jakieś info, bo tak to człowiek musi siedzieć w grze byle nie przegapić EDIT: I jeszcze checkbox do wyszukiwarki itemków aby móc wyszukiwać dany itemek o dowolnym plusie Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cieniu Napisano 7 Luty Share Napisano 7 Luty 1. Szybsze działanie technika 2. Lepszy drop z wróżki, bo bodzio i roska to żaden drop. Proponuje dodać na perełkę z 30/40% Metal z +, nie z każdej ale jakiś % żeby był 🙂 stalki +4, bizu +6 3. OPCJA POWRÓT NA DUNGEON a nie, że loga i loteria albo możesz wrócić albo nie, tracisz czas i przepy. 4. DT jest git, ew. na publiku z 15 minut zmniejszyć na 10, 5. Lepszy drop na zinach, nie może być tak, że byle jaki żul w redzie ma lepszy drop z mobów, bo maxi maxi mało kto ogarnia. 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Surek Napisano 7 Luty Share Napisano 7 Luty 1. Poprawa dropu z Azka(wiekszy procent na perły, metal, dodanie metalu + do dropu. ) 2. Większe % na drop rękawicy złodzieja , PD z metkow w Lesie. 3. Prywatne DT wejście 1KK 4.Zwiększenie % na ulepszanie 5. Delikatne Osłabienie Bosów w DT v2 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brylka Napisano 7 Luty Share Napisano 7 Luty 1. Z tą opłatą za DT jestem za zostawieniem tak jak jest bo i tak jest mała. 2. Poprawienie rat 50% dropu bo jak się ma rękawice z isu i w eq to nie tylko ja ale wiele osób odnosi wrażenie ze ten drop to nie + tylko -50%. 3. Wieksze sklepy offline i ich edycja. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gromov2 Napisano 7 Luty Share Napisano 7 Luty Spoko temat ale jak juz sa rzeczy ktore wymagaja roboty i sa wiadome to po co nastepne sobie kolejkowac? najpierw wy sie za te wyjebywanie ch1 wezcie dziekuje Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cieniu Napisano 7 Luty Share Napisano 7 Luty Miejcie na uwadze opcje craftingu, medali już jest nadmiar leci ich za dużo. Rady egzo lada moment moze być podobnie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TopeczkaGrana Napisano 7 Luty Share Napisano 7 Luty 1. Przyjrzenie się sprawie WujkaRikiego i Min4to, i jeżeli to prawda to ban z powiązaniem, nie ma miejsca na złodziejstwo na serwerze. MTL'a zbanowaliście za bicie żuli, a tutaj sprawa przemilczana. 2. Poprawienie respu bossów, zeby respiły sie o stałej porze, a nie sie rozjeżdzają jak nie powiem co. 3 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cieniu Napisano 7 Luty Share Napisano 7 Luty Możliwość wyjścia z dunga i powrót na niego do 5 minut, skończy się potka czy pelka i za sm trzeba brać 😄 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
creos Napisano 7 Luty Share Napisano 7 Luty 17 minut temu, TopeczkaGrana napisał: 1. Przyjrzenie się sprawie WujkaRikiego i Min4to, i jeżeli to prawda to ban z powiązaniem, nie ma miejsca na złodziejstwo na serwerze. MTL'a zbanowaliście za bicie żuli, a tutaj sprawa przemilczana. Nie wiem co tam się odwaliło, ale akurat MTL dostał bana na jakieś 2 minuty, żeby ludzie po 5h w spokoju mogli bossa ubić ;d i zaraz po ubiciu dostał unbana, więc to raczej średni przykład Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TopeczkaGrana Napisano 7 Luty Share Napisano 7 Luty 16 minut temu, creos napisał: Nie wiem co tam się odwaliło, ale akurat MTL dostał bana na jakieś 2 minuty, żeby ludzie po 5h w spokoju mogli bossa ubić ;d i zaraz po ubiciu dostał unbana, więc to raczej średni przykład Wiem, że dostał ubana, chodziło mi bardziej o absurd tego bana MTL'a. A tutaj "podobno" doszło do kradzieży na kwtoe 7kkk i nikt z tym nic nie robi. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Burza02 Napisano 8 Luty Share Napisano 8 Luty Sporo wymyśliłem, jedne ważniejsze, inne mniej lub trochę na siłę, ale usprawni grę 🙂 1. Więcej rożnych eventów i częściej typu bursztynowa loteria, szukanie GMa, podwójne bossy zwykłe/dungowe, odpowiadanie na czacie na pytania GMów związane i niezwiązane z Metin2 i mogą być niezapowiedziane. 2. Info na przepustce, zasuszonej głowie i krętym kluczu ile czasu do wejścia na dunga lub w panelu zadań. 3. Info w zadaniach i/lub na eliksirze biologa/Seona, za ile można oddać biologa/Seona. 4. Stałe godziny respów bossów albo chociaż informacja w aktualizacji o której godzinie są bossy i żeby na każdym ch były jednocześnie. 5. Data i godzina pod minimapą. 6. Naprawienie niewyświetlania się czasem zielonej roski (10%) w lewym górnym rogu. 7. CD na użycie obrączki mogłoby się nie naliczać, jeśli nie uda nam się przenieść, gdy druga postać jest na innym ch. 8. Usprawnienie stackowania itemów żeby nie trzeba było czekać i zamykać wszystkich okienek. 9. Usunięcia napisów krytyk i szycie podczas ataku zastąpienie tego kolorowymi napisami. 10. Panel zmiany ch na minimapie lub skrót klawiszowy żeby można było zmienić ch nie wyłączając panelu EQ. 11. Możliwość zapisania pozycji zwojem powrotu w innym królestwie w M1 i M2. 12. Możliwość kupowania z ISa np. 10 przepustek, eliksirów biologa za jednym razem. 13. Dodanie małej szansy na drop żetonu z bossów, mała szansa na jakieś ciekawe itemy ze szkat bossów np. metal, zbs, żeton, bo imo z bossów powinien być większy drop niż z metinów. 14. Możliwość ukrycia kostiumów innych graczy i ich pokazanie pomimo że dany gracz ma go ukryty. 15. Możliwość ustawienia śniegu/deszczu/burzy/burzy piaskowej/zorzy polarnej/tęczy/pochmurnego nieba/Księżyca/Słońca/innej galaktyki itp. 16. Możliwość filtru czatu na dole, np. żeby wyświetlał się tylko czat gildijny. 17. Statystyka zbitych konkretnych bossów i ukończonych dungów. 18. Zwiększenie dropu rękawic i pdków z metków z red lasu. 19. Dodanie nowych mobów lub bossów w misji expert kosztem olbrzymich skalnych golemów i demonicznych bestii lub mniejsza szansa na ich trafienie lub zmniejszenie ich zabicia do np. 10/15/20. 20. Info na czacie o tym że jest przejście na kolejne piętro w dt po kowalu na wypadek jak ktoś skipnie DT. 21. Zmodyfikować event rybacki żeby tylko jednym kontem można było oddawać nagrody i łowić i nie wrzucać w tym czasie megalodonów tylko po skończeniu łowienia, żeby na spokojnie rywalizować i móc łowić i wprowadzić bany na 7 dni na wszystkie powiązane konta, jeśli ktoś celowo bije tych, co łowią ryby podczas eventu, ew. wprowadzenie mapy rybackiej, gdzie rozgrywałby się event rybacki i byłoby zablokowane pvp. 22. Max 1 konto na event górniczy, ale większa szansa na wydobycie rudy lub więcej wydobywanej rudy za jednym razem lub więcej respów rud lub dłuższy czas na wydobycie z jednej. 23. Tanaki w 2-5 dużych falach na jednej/paru mapach żeby szybciej poszedł event, podobnie jak było na Gromo. 24. Jeśli jest np. mecz reprezentacji Polski w piłce nożnej/ręcznej, skoki narciarskie, lekkoatletyka czy inne ważne wydarzenie sportowe lub np. Wielkanoc, Boże Narodzenie, Święto Zmarłych, Dzień Niepodległości czy Nowy Rok wyłączyć respy bossów w grocie i legendy i dodać je na zuo. 25. Zablokowanie używania skilli ofensywnych na mapie zuo i/lub wprowadzenie ochrony pvm dla obu królestw. 26. Informacja pod minimapą albo na czacie gdy się zaloguje postać o czasie aktualizacji i trwających lub planowanych eventach i godzin ich trwania. 27. Dodanie itemu, który dropiłby np. z szansą 1% z bossów i wywoływałby jakieś efekty, np. pozytywne 75% i negatywne 25%, ale z większą intensywnością, np. 3% siły ataku/obrony/życia/szybkości ataku/ruchu na 12h gry lub np. 20% mniej tego, 10% większa szansa na drop/exp, szansa na podwójnego bossa, np. na 5/10 wydanych żetonów szansa na trafienie poprawnej beczki=60% albo możliwość trafienia złej beczki i jej zaliczenia albo powtórzenia podejścia żeby trafić poprawną, 10% większa szansa na wyciągnięcie ryby/wydobycie rudy, krótszy czas CD o połowę na 5/10 dungów. 28. Edycja terenu gildijnego za darmo - złe ustawienie kowala/jubilera/kamienia/drzewa i chęć edycji 1 obiektu = 15kk. 29. Blokada czatu/szeptu/wyzwania pojedynku na konkretnych graczy, tzw. Czarna lista. 30. Możliwość osobnego wyłączenia nazw graczy i itemów leżących na ziemi, żeby np. w dt widać było itemy na ziemi, a nazwy mogły by być niewidoczne. 31. Dłuższy/nieskończony czas na podniesienie kluczy/map zin, magicznych run, kluczy plagi itp. na dungach. 32. Zaznaczenie na mapie kolorową ikonką na mapie i w grze shopów żeby były bardziej widoczne. 33. Powrót na dungi wydłużyć np, do 5-10 min lub punkt 34. 34. Zatrzymanie czasu wymaganego na ukończenie dungu jeśli postać się nie rusza lub atakuje w miejscu, ale nie zadaje dmg lub jest wylogowana na wypadek gdyby wyrzuciło z gry lub konieczności odejścia od komputera. 35. Wyłączenie widoczności innych postaci na konkursie OX lub zamiana w psy/wilki/dziki/niedźwiedzie w zależności od lvl jak na Gromo. 36. Zablokowanie możliwości pisania na czacie lub szepcie w trakcie pytania na OXie (w ciągu tych 10 sek na odpowiedź). 37. Możliwość wpisywania np. 1,5kk w handlu bo zamiast 1,5kk wpisuje 1 yang, trzeba wpisać 1500k. 38. Możliwość wpisywania ile się chce zamienić roślin na wody i wód na rosy albo można by to zrobić poprzez dodanie opcji np. "Zamień wszystkie" - wtedy po prostu np. jeśli chce ktoś zamienić 150 szt pokrzywy mając 200, to można rozdzielić na 150 i 50 i te 150 jednym kliknięciem zamienić. 39. Usunięcie bugu, który powoduje powoduje utratę krwistego kamienia, gdy wcześniej przełożymy ją poprzez handel z innej postaci i spróbujemy się przenieść do v1/v2, podobnie żeby handel w ciągu ostatnich 10/20 sek nie uniemożliwiał wejścia do komnaty smoka. 40. Poprawienie nazw lizaków, np. Lizak INT/Lizak 20 INT, Lizak Potwory/Lizak 5% potwory, Lizak Magia/Lizak 5% Magii, aby łatwiej wyszukać konkretny w wyszukiwarce - każdy po prostu nazywa się lizak i trzeba się przeklikać, żeby szukać właściwy, podobnie można by zrobić w przypadku ros, np. Niebieska Rosa 60/10, ZIelona Rosa 10/10. 41. Możliwość wpisywania niekoniecznie pierwszych wyrazów itemów w wyszukiwarce, np. wpisując stopniowo słowo stal, pokazała by się nam stalka dla wojownika, metal - magiczny metal, kruk - stalowy łuk kruka itp. 42. Możliwość wyszukania itemów w wyszukiwarce kombinacją alt + LPM, jeśli przedmiot mamy w EQ lub pokaże się na czacie, podobnie jak chcemy pokazać swoje EQ. 43. Poprawienie błędu (był na Gromo niedługo przed końcem serwera, kiedy miałem jeden z największych hitów w pvm, pewnie też jest tutaj) - często po przekroczeniu na DT V2 hita z marmura rzędu 78-80k, bijąc Anansi lub Drako, np. poprzez włączenie odpałów (głównie wód) cofało hita do 60k zamiast zwiększyć go powyżej 80k, być może bijąc inne bossy dzieje się podobnie. 44. Zrobić osobne okno na kd+4 w wymianie kd na peleryny u kapitana - ułatwi to trochę wymianę i pozwoli uniknąć kliknięcia przypadkiem kd+4. 45. Dodanie nowych dungów na wyższe lvl, np. Razadora/Hydry/Nemere, bo wbijając 86 lvl nie można robić plagi a od 56 lvl jaskini orków, zostaje tylko dt, azek, na berana i dt v2 trzeba być z kimś w ekipie albo mieć więcej niż jedno konto. 46. Wejście na DT v2 od 75 lvl zamiast 80 lvl - pozwoli to uniknąć expienia buffa na 80 lvl, myślę, że dużego ułatwienia z tego nie będzie i dzięki temu więcej ludzi będzie mogło na to chodzić. 47. Możliwość wejścia na DT v2 1,2,3 postacią - głów mogłoby zabierać mniej, zamiast pięciu - 2, 3, 4. 48. Rozpro zamiast usuwania działania buffów, autobuffów, fioletowych i zielonych potek mogłoby zmniejszać efekt o tyle %, na ile jest szansy na trafienie rozpro lub punkt 49. 49. Ustawienie np. 2-3 minutowego cd na działanie rozpro, np. wojownik body po tym, jak przestanie na niego działać rozpro ma 2-3 min odporności na to mimo, że może zostać trafiony. 50. Usunięcie śmieciowego dropu z DT V2, np. żeńszeni, małych niebieskich potek czy słabych broni do 60 lvl 51. Usunięcie błędu, który uniemożliwia przeniesienie się przez teleportera np. na dungeony, gdy w ciągu ostatnich 10 sek mieliśmy handel. 52. Zmiana bonusów w pt - zamiast obrony i punktów PE możnaby dodać np. % na potwory, % odporności na potwory, % obrażeń dodanych do pż, szybkość ruchu. 53. Naprawienie skrótu F6, który pokazywał statystykę zbitych bossów. 54. Możliwość kupowania wielu itemów za jednym razem, np. u handlarki poprzez jakiś skrót klawiszowy możnaby kupić np. kilkanaście autopot, żeby odrazu były w jednym stack. 55. Kowale na DT V2 mogłyby się respić się tam, gdzie zostanie ubity Drako - czasem można zapomnieć o tym, że respią się, gdy w innym miejscu zabijemy Drako 56. Kowale w DT V2 mogłyby znikać po kliknięciu na kowala w ten sam sposób co na zwykłym DT - jest tylko 2 min na ulepszanie 57. Na DT V2 zamiast respiących się z Korzeni Demona Mrocznych Królów Demona dać np. etap, na którym zrespi się 3/4 króli lub żeby pojawiały się po zbiciu ostatnich korzeni. 58. Możliwość wystawienia sklepu będąc martwym. 59. Możliwość handlowania z innymi graczami i kupowania ze sklepów podczas wystawiania sklepu. 60. Możliwość rozdzielania i stackowania itemów w ekwipunku i w sklepie podczas wystawiania sklepu. 61. Usunięcie błędu, który uniemożliwia wystawienie sklepu - komunikat mniej więcej "Tego przedmiotu nie możesz wystawić w prywatnym sklepie". 62. Usunięcie błędu, który powoduje wyzerowanie cen, gdy podczas wystawiania sklepu klikniemy na inny sklep. 63. Reset Berana Setaou w Świątyni Smoka, keśli smok nie został zbity i został zatruty - mógłby respić się nowy, nietruty smok, zupełnie tak, jakby poprzedni był zbity - pozwoli to oszczędzić czas i kręte klucze, gdyby weszło się nieświadomie na trutego smoka. 64. Utrudnić wybijanie bossa, gdy kilka osób blokuje, a jedna próbuje celowo wybić, np. wróżkę, gienka czy red smoka. 65. Zmniejszenie max hitów gienków, aby dało się ustać je mając dużo hp i odp. na błyski i zostawienie takich i zwiększenie szansy na max hita na postacie, które przeszkadzają w biciu gienka/wróżki, aby dać szansę słabszym graczom ubić bossy i zmniejszyć szansę tym, których nie interesuje zbicie bossa tylko wybicie bossa lub postaci. 66. Dodanie dodatkowego potwierdzenia przy kupowaniu tzw. "bomby" np. po kupieniu x rad pustelnika za 2kk, przy próbie kupienia "bomby" za 20kk wyświetlałoby się drugie potwierdzenie, np. "Czy jesteś pewien, żeby kupić przedmiot"; ew. zablokować wystawienie wielokrotnie po x itemów za różną ilość yang. 67. Poprawienie hitów w skillu smoczy skowyt - hit jest zadawany tuż przed animacją, co może wprowadzić w błąd osobę atakowaną np. w grocie i opóżnić hity w strzelającym smoku i latającym talizmanie - według mnie za szybko można użyć tych 3 skilli porównując do skilli innych klas postaci. 68. Możliwość otwierania wszystkich szkat blasku/cienia nocy/ku/bossów w stacku na raz poprzez np. Alt+LPM lub dać możliwość ustawienia ich na pasku szybkiego dostępu, żeby otwierać klawiszami 1-4 i F1-F4. 69. Wprowadzanie w regulaminie na forum i grze możliwości otrzymania permanentnego bana na wszystkie konta lub na IP za obrazę, wyzywanie, poniżanie i groźby odnoszące się do życia realnego np. chęć pobicia/okradnięcia/zabicia kogoś. 70. Możliwość ustawienia licznika czasu używania itemu, gdy komuś wypożyczamy - np. chcemy komuś pożyczyć blokadę expa, pas czy broń, to np. możnaby w jakiś sposób ustawić np. czas np. 5h albo do godziny 20:00 i item spowrotem by do nas wracał do prezentu (tam, gdzie otrzymujemy itemy, które nie zostały sprzedane). Pozwoli to na uniknięcie kradzieży itemu i stratę czasu na odzyskanie spowrotem itemu. Np. w panelu zadań możnaby mieć listę pożyczonych itemów, do której godziny jest pożyczony i komu. Możnaby również ustawić, czy przedmiotem możnaby handlować, czy handel zablokować albo mogłoby to działać na zasadzie takiej, że przy próbie handlu szło by zapytanie do właściciela itemu, czy możnaby przerzucić item na inną postać. 71. Uzupełniając punkt 70., możnaby zablokować u jakiegoś npca za niewielką cenę EQ, co uniemożliwiałoby mixowanie przedmiotu, wyrzucanie na ziemię, handlowanie (kłódkę możnaby dać żeby ew. komuś pożyczyć, ale ta osoba mogłaby tylko nam oddać item) - zabezpieczy to ryzyko utraty itemu, gdy chcemy komuś pożyczyć w celu pomocy np. zrobienia dunga, na jakimś pvp czy w walce o legendę czy pokazać/pochwalić się. 72. Zmienić mechanizm poruszania się i blokowania wróżek na ten sam lub zbliżony jak gienki - jedna osoba z grupy/gidlii czy przeciwnik może łatwo celowo odepchnąć, nie mając nawet na celu zbicia i da większą szansę na zbicie grupie osób, co ma dobre eq pvm i absy, która skupia się na zbiciu bossa. 73. Naprawienie marmurów, żeby nie trzeba było przepalać potek, żeby mieć max hita i żeby hit nie zmieniał się po włączeniu odpałów lub bez powodu. 74. Możliwość zakładania/zmieniania itemów typu lizak, pierścienie, rękawic, pdków itp. podczas polimorfii. 75. Na dungach moby mogłyby respić się bliżej centrum mapy (żeby wyrównać można najwyżej dodać minimalnie więcej mobów) żeby nie marnować czasu na wybijanie pojedynczych mobów po krawędziach mapy lub poza nią, szczególnie uciążliwe jest to na 2. piętrze na DT, etapie z Charonem na Katakumbach i na 5. piętrach z wybijaniem mobów na DT V2. 76. Zmniejszenie dropu pamiątek i klejnotów demona z + i bez + lub dodać ich krafting na coś lub w przyszłości przy okazji dodania smoczego setu lub innych epików dać je jako jeden z głównych ulepszaczy - w tej chwili kilka ekip chodzi po parę DT V2 dziennie i dużo osób robi DT lub dropi pamiątki na 1. piętrze, co może spowodować spadek wartości ulepszaczy. 77. Możliwość wyłączenia odpałów w lewym górnym rogu podobnie jak polimorfię - pozwoli to np. na szybsze włączenie lepszych ros, gdy jednak będziemy musieli więcej bić bez czekania, aż wyłączy się słabsza rosa. 78. Dodanie okienka z pytaniem typu: "Czy na pewno chcesz użyć tego przedmiotu?", jeśli chcemy włączyć/użyć wartościowych itemów typu mikstura expa czy wierzchowca na określony czas, gdy nie został wcześniej użyty, żeby przypadkiem nie kliknąć go, gdy nie chcemy. 79. Dodanie do dropu z bossów i/lub do handlarki marmury polimorfii bossów typu Wódz Orków, Olbrzymi Żółw, 9 Ogonów, Czerwony Smok, Drako i innych w celu urozmaicenia rozgrywki i rozładowania części yang z serwera, z marmurów możnaby atakować, ale nie zadawałyby obrażeń lub niewielkie. 80. Zmniejszyć zasięg działania rozproszenia magii lub dać mniejszą szansę na to, że trafi w kilka celów ustawionych koło siebie lub jeśli trafi w konkretny cel, to niekoniecznie musi trafić w pozostałe. 81. Usunąć możliwość trafienia rozproszeniem magii w inną postać, jeśli za cel został wybrany boss, a postać znajduje się blisko bossa. 82. Jeśli jest taka możliwość, to gdy zaplanowane są np. raty czy blaski na konkretne godziny, mógłby [GA]/[SGM] zaplanować automatyczne włączenie i wyłączenie eventów, żeby każdy był pewny, że event się odbędzie punktualnie. 83. Dodanie nowych pytań na OXie, możnaby dodać pytania niezwiązane z Metinem lub dać OX z takimi pytaniami, np. z geografii, matematyki, historii, chemii, fizyki, biologii, j. angielskiego itp. 84. Zmniejszenie hita postaci pvp, które atakują postaci bijące wróżki/gienki/smoki czy inne bossy lub im więcej postać bije w bossa, tym mniej hita dostaje lub zmniejszyć hita w postać z agro. 85. Dodać event, w którym byłaby szansa np. 5-10% na dropnięcie podwójnej liczby itemów, może to dotyczyć tylko niektórych itemów, np. z bossów 2 szkaty czy z dungów ulepszacze typu lustra, orkowe sznury. 86. Zwiększyć czas ładowania skilli ofensywnych u Szamana Smoka tj. Latający Talizman i Strzelający Smok - według mnie i kolegów z gildii jest ten reload skilli za szybki - biorąc pod uwagę, że można mieć: Ekstazyjny Wachlarz +9 (25%+25% z kd+4 powtórki), Naszyjnik z Nieb. Łez +9 (24%+9% z przetopami), w zbroi (20%) i mikstura pośpiechu (20%) można mieć 123% szybkości zaklęcia. Np. mając 67% szybkości zaklęcia zamiast 7 sek jest 4,2 sek, a zamiast 8 sek 4,8 sek, w połączeniu ze smoczym skowytem zamiast 20 sek - 12 sek można używać skilli z max 2 sek przerwą, to według mnie duża przesada i powinny reloady być wydłużone min. 2x. 87. Zwiększenie dodatkowej obrony w butach ognistego ptaka z 10 na 150/200 na +9 - da to części gracze pewną alternatywę względem skórzanych/drewnianych butów/fenek. 88. Usunięcie dodatkowego zwiększenia bonusu silny na potwory w Pasie Zdrowia 5%, zatem porównując go na +9 z Pasem Łowcy i Pasem Życia dają one odpowiednio 2100 hp i 8% potwory; 19% na potwory i 4200 hp. Biorąc pod uwagę, jakie ulepszacze są potrzebne na wszystkie pasy na ich wytwarzanie i potem ulepszanie, według mnie Pas Zdrowia powinien dawać ogólnie mniejsze bonusy jako że ulepszacze na niego są tańsze. 89. W lewym górnym rogu odpały mogłyby mieć pokazany dokładny czas do końca działania, żeby oprócz minut były też sekundy - pozwoli to szybciej i w odpowiednim momencie włączyć odpały. 90. Usunięcie Pierścienia Trybu Wolnego lub usunięcie jego działania w grocie. 91. Usunięcie Pierścienia Lucy lub usunięcie jego działania w grocie. 92. 1-2 min cooldownu na użycie fasolki w grocie lub np. limit 10 fasolek/1h w grocie. 93. Dodanie do dropu z bossów, z mobów w DT V2 i Szkat Blasku Księżyca/Cienia Nocy dropu peleryn +, może ich dropić odpowiednio po 10/20, 1/3 i 5/10. 94. Jeśli zmienimy alchemika, to koszt zrobienia przetopu wzrasta z 80k do 315k i do tego trzeba dołożyć kd - możnaby usunąć konieczność dawania kd, a jeśli spowrotem zamienimy na pierwotnego alchemika, to koszt znowu mógłby wynosić 80k i bez kd. 95. Dodanie nowych misji fabularnych na wyższe lvle- ostatnia jest na 57 lvl (nie licząc badań biologa i Seona) - urozmaiciłoby to nieco rozgrywkę. 96. Zachowywanie szeptów i czatu ogólnego, gdy wyłączymy grę lub wylogujemy do określonego czasu, np. 1h - zdarza się czasem, że może wyrzucić z gry czy przerwać połączenie z internetem, przez co tracimy możliwość ponownego przeczytania wiadomości. 97. Szept mogłby dochodzić do adresata, jeśli ten jest w trakcie zmiany ch. 98. Zwiększenie limitu znaków w szepcie. 99. Możliwość zaznaczania, kopiowania i wklejania wiadomości na czacie i na szepcie. 100, Zastąpienie bonusów w dziku i wilku na 30 min na inne, np. 1500/2000 hp lub 10/15% na potwory. 101. Usunięcie/ograniczenie błędów wizualnych, np. postać atakuje w miejscu, a widzimy, jak się porusza, albo przejeżdża przez ścianę i wraca - często to wprowadza w błąd. 102. Usunąć zasięg na całą mapę hita Czarta w DT V2. 103. Dodanie hita wróżek na większy obszar, podobny jak u generałów. 104. Wprowadzić limit 2 postaci aktywnych w grocie z jednego IP. 105. Dodanie małej szansy np. 10-15% na drop spirali czasu z końcowych bossów ze wszystkich dungów. 106. Dodanie do dropu z Drako krętego klucza, z 10-15% szansy. 4 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4EverEvil Napisano 8 Luty Share Napisano 8 Luty Poprawienie dropu z bossów bo jest serio syf, wbiłem sobie 86lv z myślą, że Azek, Rip, Śmierc bedą fajnie sypać a tu nic z 40 bosów ani jednej perły no kurde cos tu nie halo. Nie wspominając o metalu czy czyms dobry. Zamysł robienia dunga Azraela to chyba zarobek a mi jak polecą dwa małże to jest sukcesc wielki. To po co sie pocic jak sobie mozną na 55lv stac i dropic miliardy yang.. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wszechwiedzacy Napisano 9 Luty Share Napisano 9 Luty 1.edycja sklepu na już ( kiedyś już była u was) 2. Utrudnić Azka, ripka i śmierć myślę też bo zalatwo jest czyt. Nic nie biją. Wtedyy zwiększyć drop. 3. Znerfic lorda małp i metki na ognistej. 4. Poprawić delikatnie metki 90. 5. Dodać zielony pasek HP przy BOSSach w momencie gdy są zatrute. 6. Zwiększyć trochę ilość slotów w sklepach. 1 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KhoMha Napisano 9 Luty Share Napisano 9 Luty Z Lorda Małp nic nie powinno dropic, albo powinien być resp co 2h. 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzakowsky Napisano 9 Luty Share Napisano 9 Luty 1. Ogarnięcie tematu z dropem. ( bez rękawicy z isu i tej w eq nie da się dropić, kompletnie nic nie leci) 2. szybkie sprzedawanie jak i przerzucanie itemkow poprzez ppm Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gilu Napisano 9 Luty Share Napisano 9 Luty Poprawa może dropu z metinów na wyższym lvl ? (80/85/90) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GordOnix Napisano 9 Luty Share Napisano 9 Luty 1. Edytowanie sklepów. 2. wymiana 5-10x ksiąg na inna losową. 3. Ulepszenie kd do +5 u seona np szansa na to 20% (żeby kd +4 zwiększyły swoją wartość) 2 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cieniu Napisano 10 Luty Share Napisano 10 Luty Proponuję dodać free is np. na 3 dni dla graczy, i puścić nowe reklamy na fb, jakieś posty, niech WALEC wspomni na odc. że jest free IS 3 dni, żeby zanęcić nowych graczy. Ruszy to też gospodarke, aury, ostrza itp 😄 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KhoMha Napisano 10 Luty Share Napisano 10 Luty 15 godzin temu, GordOnix napisał: 1. Edytowanie sklepów. 2. wymiana 5-10x ksiąg na inna losową. 3. Ulepszenie kd do +5 u seona np szansa na to 20% (żeby kd +4 zwiększyły swoją wartość) POMYSL KD SPOKO TYLKO 5% SZANS A NIII 20 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Dołącz do rozmowy
Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.