Sayin Napisano 24 Styczeń Share Napisano 24 Styczeń Hej, gram tu dopiero niespełna dwa dni, ale widzę w serwerze potencjał i chciałbym przedstawić pewne rozwiązania, które mogłyby usprawnić serwer. Mam nadzieję, że chociaż część rozwiązań przypadnie administracji do gustu i zobaczymy je w grze. ___ 1. Handel - akurat to Galaktarze mi się chyba najbardziej nie podoba i uważam, że przydałaby się spora modernizacja. Mały shop powoduje otwieranie przez graczy kilku, co tylko niepotrzebnie zaśmieca i laguje M1. Jasne, wizualnie w odbiorze dla nowych graczy to mega plus, gdy widzą tyle sklepów, ale no... po co takie sztuczne zakłamywanie rzeczywistości. Na dzień dzisiejszy liczba graczy tak czy siak obroni serwer. Rozwiązaniem jest oczywiście powiększenie okna sklepu oraz możliwość dodawania itemów, nawet gdy jest otwarty. Jeszcze kilka detali: - Dodawanie przedmiotów w handlu 'osobistym' poprzez PPM. - Możliwość rozdzielania i przesuwania przedmiotów podczas otwartego okna sklepu(tworzenie). - Zmiana koloru strzałki wskazującej sklep wskazany przez wyszukiwarkę po zajrzeniu do niego, a nie zniknięcie jej. - Zlikwidowanie z wyszukiwarki przedmiotów KU. No i taki mały bonus jeszcze. Fajnie byłoby gdyby szło w wyszukiwarce wyszukiwać tylko na podstawie ceny. Np. wpisujesz 10k przy pustym pasku przedmiotu i wyskakują wszystkie itemy, które są wystawione za 10k i mniej. Byłby to ukłon dla graczy, którzy lubią przesiadywać na mieście i czerpać zyski z handlu. ___ 2. Chat - mniej istotna kwestia, a nawet bardziej bajer. - Dodawanie do przyjaciół z panelu szeptu. - Blokowanie/czarna lista dla poszczególnych graczy. ___ 3. Inne detale. - Maksymalne bony na złoto, jak dla 'must have', bo łatwo przeklikać gdy wejdzie coś dobrego, zwyczajnie z rozpędu. - Sortowanie itemów; przydałby się 'magiczny' przycisk, który sortowałby nam itemy. Szczególnie pomocne, gdy przekłada się coś z jednej postaci na drugą. - Info o próbie szczęścia raczej nikomu nie jest do niczego potrzebne, szczególnie te niskie wyniki. Może by tak wyświetlać tylko 3+? - Filtr dropu, czyli ignorowanie niechcianych przedmiotów, z wyszczególnieniem: Zbroi, broni, biżuterii i potów. - Po co ten pierścień teleportacji w eq, skoro jest panel pod TAB'em? - Wyższe ceny KD+0/1/2 u handlarzy, np 2k/5k/8k. Delikatnie zwiększy to wartość i unikatowość pelerynek i będzie jakąś alternatywą do spożytkowania śmieciowych KD. ___ 4. Przerwy techniczne - fajnie byłoby gdyby informacja o przerwie technicznej widniała w grze w formie stałej notatki z pewnym wyprzedzeniem. Dungii są dosyć wymagające czasowo, więc szkoda byłoby niweczyć np. 20 minut gry gracza. ___ 5. Błędy - sygnalizowałem już to administracji, ale tylko przypomnę i skonfrontuję z tym, czy podobnie mają inni. - Panel statystyk pod F6 nieprawidłowo wskazuje pokonane bossy. - Misja biologa na 20 i 25lvl nie są zlecane. Nie dostałem ich na żadnej z trzech postaci. - Po przeczytaniu KU otrzymałem informację, że ponowne odczytanie jest możliwe dopiero za 26+h. To chyba przesada? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kosztorysant Napisano 24 Styczeń Share Napisano 24 Styczeń to z 26 godz na KU tez mnie zdziwiło... 6/12/18/24 okej ale 26? xd Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Burza02 Napisano 25 Styczeń Share Napisano 25 Styczeń 1. Edycja shopu może być, ale ja zostałbym przy normalnym oknie sklepu, jednak ma to być klasyk. Powinno być poprawione wyszukiwanie itemów, których człony zaczynają się od polskich znaków, np. Miecz Żalu czy Żywica Plagi. Dodałbym możliwość wyszukiwania itemów wpisując niekoniecznie pierwszy człon wyrazu, np. po wpisaniu słowa stal pojawiała by się Zbroja z Czarnej Stali. 3. Lepiej by był pierścień w EQ, myślę że dużo osób szczególnie którzy grają pierwszy raz od kilku lat jednak go używa nie znając skrótu tab i się przyzwyczajają do pierścienia w EQ, zawsze można go dać na ostatnią stronę. Dodałbym możliwość filtru czatu (tego co jest na dole, nie pod skrótem L, bo to już jest), np. mieć włączone tylko gildia i grupa. Bony mógłyby się podświetlać przez np. 30 sek więc tylko mogłyby pomóc przy mixowaniu, a potem by były normalne. 4. Na tak, powinna być informacja na forum w osobnym poście/chatboxie/Discordzie i na grze min. 24h przed przerwą raz np. raz na 1h. 5. Oprócz poprawienia błędu z liczeniem zabitych bossów możnaby dodać statystykę zabitych konkretnych bossów i ukończonych dungeonów. Możnaby dodać powiadomienie, że można przeczytać dane ku/ksiegę/kamień duchowy/medal. 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sayin Napisano 25 Styczeń Autor Share Napisano 25 Styczeń Ludzie mają świra z tym słowem klasyk. Zawsze można wypuszczać czyste pliki Metina z 2k10 i golić frajerów na hajs, skoro wymagania graczy od 'klasyka' są żadne. W moim rozumieniu klasyczny serwer cofa się w zmianach do tego +/- 2k10, a następnie harmonijnie rozwija się, zgodnie z sugestiami graczy. Duże sklepy to ingerencja w klasyk, a orkowy dung to już nie? Zluzujmy, bo jeżeli chcemy pograć gdzieś dłużej niż dwa tygodnie to trzeba się rozwijać i modernizować serwer, bo bez tego nastąpi szybka śmierć, a co za tym idzie - zmarnowane złotówki i czas. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
POMPKA Napisano 25 Styczeń Share Napisano 25 Styczeń Od siebie proponowałbym dodać kolekcjonera, za którego otrzymywalibyśmy stałe bonusy PVP/ PVM. Przede wszystkim trzeba zainterweniować w kwestii KU oraz KD. Jeśli kd+4 będzie maksymalnym, to niech też znajdzie się w owym systemie. Ja widziałbym to tak, że trzeba byłoby oddać do kolekcjonera po np. 55Instr. każdej klasy. I w nagrode 10% silny na klase - jeden quest. 5% odp na daną klasę - drugi quest. W przypadku Aury, ostrza mozna ilość zmniejszyć, a w przypadku innych KU znacząco zwiększyć. Tak, żeby zaczęły być warte, a nie tylko odkładane w eq. Kolejny kolekcjoner angażujący KDki, tak, żeby wyciągać je z rynku. Tutaj również stałe bonusy tylu 10% silny na ludzi. 5% odp na ludzi. 8% na potwory. KDki + zwoje rady. Żeby to wyciągać z rynku i "kasować', bo inaczej w ciągu tygodnia jak ludzie pokończą wbijanie skilli, to rynek dostanie czkawki. JUŻ wpisując czar. ostrze dostajemy wynik - w 60 sklepach. To nie jest OK. To oznacza, że większość osob zakończyła wbijanie tych skili i zaraz rynek będzie kwiczał. Na koniec, proszę zachować swoje komentarze, że nie - bo to klasyk. Jeździcie na mamutach z 200 speeda i teleportujecie się pod tabem LOL 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LEZECKUSxEVOLZYWRUK Napisano 25 Styczeń Share Napisano 25 Styczeń 3 godziny temu, POMPKA napisał: Od siebie proponowałbym dodać kolekcjonera, za którego otrzymywalibyśmy stałe bonusy PVP/ PVM. Przede wszystkim trzeba zainterweniować w kwestii KU oraz KD. Jeśli kd+4 będzie maksymalnym, to niech też znajdzie się w owym systemie. Ja widziałbym to tak, że trzeba byłoby oddać do kolekcjonera po np. 55Instr. każdej klasy. I w nagrode 10% silny na klase - jeden quest. 5% odp na daną klasę - drugi quest. W przypadku Aury, ostrza mozna ilość zmniejszyć, a w przypadku innych KU znacząco zwiększyć. Tak, żeby zaczęły być warte, a nie tylko odkładane w eq. Kolejny kolekcjoner angażujący KDki, tak, żeby wyciągać je z rynku. Tutaj również stałe bonusy tylu 10% silny na ludzi. 5% odp na ludzi. 8% na potwory. KDki + zwoje rady. Żeby to wyciągać z rynku i "kasować', bo inaczej w ciągu tygodnia jak ludzie pokończą wbijanie skilli, to rynek dostanie czkawki. JUŻ wpisując czar. ostrze dostajemy wynik - w 60 sklepach. To nie jest OK. To oznacza, że większość osob zakończyła wbijanie tych skili i zaraz rynek będzie kwiczał. Na koniec, proszę zachować swoje komentarze, że nie - bo to klasyk. Jeździcie na mamutach z 200 speeda i teleportujecie się pod tabem LOL jestem na tak, bardzo dobra propozycja Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
astek Napisano 25 Styczeń Share Napisano 25 Styczeń 3 godziny temu, POMPKA napisał: Od siebie proponowałbym dodać kolekcjonera, za którego otrzymywalibyśmy stałe bonusy PVP/ PVM. Przede wszystkim trzeba zainterweniować w kwestii KU oraz KD. Jeśli kd+4 będzie maksymalnym, to niech też znajdzie się w owym systemie. Ja widziałbym to tak, że trzeba byłoby oddać do kolekcjonera po np. 55Instr. każdej klasy. I w nagrode 10% silny na klase - jeden quest. 5% odp na daną klasę - drugi quest. W przypadku Aury, ostrza mozna ilość zmniejszyć, a w przypadku innych KU znacząco zwiększyć. Tak, żeby zaczęły być warte, a nie tylko odkładane w eq. Kolejny kolekcjoner angażujący KDki, tak, żeby wyciągać je z rynku. Tutaj również stałe bonusy tylu 10% silny na ludzi. 5% odp na ludzi. 8% na potwory. KDki + zwoje rady. Żeby to wyciągać z rynku i "kasować', bo inaczej w ciągu tygodnia jak ludzie pokończą wbijanie skilli, to rynek dostanie czkawki. JUŻ wpisując czar. ostrze dostajemy wynik - w 60 sklepach. To nie jest OK. To oznacza, że większość osob zakończyła wbijanie tych skili i zaraz rynek będzie kwiczał. Na koniec, proszę zachować swoje komentarze, że nie - bo to klasyk. Jeździcie na mamutach z 200 speeda i teleportujecie się pod tabem LOL Na totalne NIE. Grałeś na poprzednich odsłonach tego gościa ? Nigdy tego nie było co piszesz i jakoś stał serwer ponad 2 lata... Może od razu alchemia i szarfy będą dobre. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
POMPKA Napisano 25 Styczeń Share Napisano 25 Styczeń 44 minuty temu, astek napisał: Na totalne NIE. Grałeś na poprzednich odsłonach tego gościa ? Nigdy tego nie było co piszesz i jakoś stał serwer ponad 2 lata... Może od razu alchemia i szarfy będą dobre. Co czas stania serwera ma mi powiedzieć na temat aktualnej gospodarki? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
astek Napisano 25 Styczeń Share Napisano 25 Styczeń 34 minuty temu, POMPKA napisał: Co czas stania serwera ma mi powiedzieć na temat aktualnej gospodarki? No nie wiem byku , może jest to dobre rozwiązanie ale też może wykurzyć trochę ludzi Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m1stery Napisano 25 Styczeń Share Napisano 25 Styczeń 1. Wszystko na plus, zgadzam się i dziwię się, że do teraz nic z tym nie jest zrobione bo to już nie pierwszy temat o tym. 2. Spoko, może być 3. Wszystko na plus aczkolwiek ten filtr dropu jak dla mnie to nie jest cos 'must have'. Też coś myślałem nad jakąś propozycją z tymi KD bo nafarmić sobie pelerynek jest strasznie proste. 4. +++++++++ Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hulk Napisano 25 Styczeń Share Napisano 25 Styczeń ze swojej strony chcialbym dodac mozliwosc wymiany ku w stosunku 3 do 1 na inna losowa plus wlasnie mozliwosc filtra dropu jak sie leci na podwojnej rekawicy to leci tego syfu dosc duzo a jak sie bije po 100 metkow i wiecej dzienie jest to cokolwiek irytujace to ciagle wywalanie z eq ( lub dodanie kosza do eq ) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Dołącz do rozmowy
Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.